13.11.06

Declaraciones

els jugadors
Quim Boadas: «L´afició ens ha rebut molt bé, ja que tots vam tenir una experiència molt maca els anys que vam ser aquí. Pocs jugadors tenen el plaer de ser rebuts pel seu exequip com l´Óscar, en Xavi i jo. El resultat, però, no ens ha ajudat a tenir la festa completa»
«Hem jugat de tu a tu contra el Sant Andreu. Hem tingut el control i, tot i que ells són un equip que ha de lluitar pel play-off per pujar, avui -ahir- no hem deixat que es facin forts a casa seva, que és el seu fortí»
«Potser de vegades no és bo agafar la rutina de dir que no tenim sort, però crec que avui -ahir- és oportú fer-hi referència. Hem de tenir en compte que l´àrbitre no ens ha xiulat dos penals i ens ha anul·lat un gol»
Óscar Céspedes: «Ara mateix estic una mica enrabiat perquè hem fet tot el que calia fer per guanyar però hem tingut mala sort amb el gol que ens han anul·lat»
«Si ens han anul·lat un gol és perquè anem últims i és una de les coses que et passen quan estàs en aquesta posició, tot se´t gira en contra»
«Hem de sortir amb el cap ben alt perquè sabem que els que havíem d´haver guanyat érem nosaltres»
«En el pròxim partit, contra el Barbastre, no ens val res més que guanyar. Després d´aconseguir una victòria, estic segur que la dinàmica canviarà sola»
Carles Craviotto:
«La jugada del gol ha sigut molt ràpida. L´Arnal s´ha quedat sol davant meu i s´ha tirat en planxa per fer el gol, i m´ha tocat a mi. No tinc cap dubte que m´ha fet falta»
«Personalment estic content perquè porto dos partits de titular, però aquestes coses no tenen importància si l´equip perd»
«Ara toca pensar en el pròxim partit però el que està clar és que no es pot continuar així»
Diari de Girona