20.6.06

Noticias de prensa

[Mundo Deportivo, 20/06/06]
Santi Asensio, cuadribarrado
El medio, que estuvo en el último año en el Terrassa y que con anterioridad ha militado en Figueres y Mataró entre otros, es nuevo jugador del Sant Andreu. Mientras, Víctor Curto, Capó y Manel son bajas definitivas. En el caso del medio, que llevaba cuatro años en el club sorprende y su entorno está muy mosqueado al sentir que ha sido utilizado por Jaume Creixell en las negociaciones.
----------------------------------------
[El 9 Esportiu, 20/06/06]
2ª DIVISIÓ B SANT ANDREU
Santi Asensio farà de Manel
Manel, Curto i Capó marxen dolguts pel tracte del club i de Creixell, que diuen que els ha tingut "enganyats durant un mes".
A. Solé / I. Mullor (Barcelona).- El Sant Andreu va confirmar ahir el segon fitxatge de la temporada: Santi Asensio. El migcampista de Vic (28 anys) arriba del Terrassa, on no ha tingut els minuts que ell s'esperava (901), i n'ha marxat força decebut. Santi Asensio va tancar ahir el fitxatge pel Sant Andreu, el mateix dia que Manel Gómez -que ocupa la mateixa posició- va saber que s'ha acabat la seva etapa en el club quadribarrat, després de quatre temporades. En el mateix cas es troben Capó i Víctor Curto, amb els quals s'ha negociat durant les últimes setmanes i no s'ha arribat a cap acord. Almenys aquesta és la versió del Sant Andreu, ja que els jugadors no tenen la mateixa sensació. El jugador més molest és Manel Gómez, que tenia moltes ganes de continuar en el Sant Andreu. "L'entrenador no em volia i ha buscat excuses; a mi Creixell no m'enganya, no crec que em mereixi aquest tracte." Manel (24 anys) explica que el club li va fer una oferta i que ell hi va contestar, i van quedar de tornar-ne a parlar ahir, dilluns: "Quan he trucat, m'ha dit -el meu representant- que ja no calia, que no podia esperar-se més." Un altre jugador dolgut és Víctor Curto: "Ens ha fet ofertes perquè fóssim nosaltres els que diguéssim que no, però a mi aquest any no m'importaven els diners i li vaig dir que sí, que ho acceptava, i al final, l'últim dia, em diu que no compta amb mi igualment, que vol fitxar jugadors de primera línia."