26.11.06

Rueda de prensa

ENRIQUE MARTÍN MONREAL, entrenador de Osasuna B
"Yo creo que el Sant Andreu ha hecho su trabajo, nosotros hemos estado bien y no es fácil. Mis jugadores han estado bien, han trabajado bien, lo teníamos bien controlado, hemos defendido con orden pero lo ha visto todo el mundo, el árbitro en el segundo tiempo se ha ensañado con el equipo, y no lo digo por hoy, sinó por otras jornadas, es increíble."
"Cuando teníamos un punto en el bolsillo, nos han fastidado. El árbitro nos ha fastidiado muchísimo, como la tarjeta a Txitxo en la jugada del córner. El resultado no se puede mover por eso. No le voy a quitar méritos a la victoria del Sant Andreu pero el árbitro nos ha perjudicado."
"Te desquician, acabas con la paciencia de los chavales por las injusticias, llevamos toda la temporada vas viendo que en Primera, Segunda o Segunda B que no hay igualdad. Es mi sensación, es difícil arbitrar pero a veces se complican ellos solos."
"El planteamiento es complicado jugar ante el Sant Andreu, tienes a Godino, tienes a Jordi, hay jugadores que hay que tener en cuenta. El Sant Andreu con espacios nos ha creado problemas y hemos intentado de controlarlos. En defensa son un equipo veterano, un equipo serio, y no es fácil."
"Los chavales han trabajado bien y si no llegas es porque el contrario te tapa."
JAUME CREIXELL, entrenador del Sant Andreu
"Està ben buscat, hem tingut 9 ó 10 ocasions de gol i al final ha estat un premi. Jo no parlo mai dels árbits, i en aquest partit no. Als cinc últims partits jo havia quedat amb 10 jugadors. Jo no em queixo mai de l'àrbitre. Jo dono la meva opinió, ni quan ens han expulsat al Jordi Martínez al camp de l'Orihuela."
"Fran Piera té un cop molt fort que li ha impedit continuar, desequilibrava molt bé a la banda d'ells i ha tingut la mala sort de lesionar-se, i no només ell, després l'Ortega. S'ha posat molta il.lusió, moltes ganes, sensacional la segona part entrant per bandes, baixant a buscar-les al mig del camp,..."
"Ara agafaré em fotré una cervesa sense alcohol i un bocadillo de pernil i aniré a disfrutar de l'1-0 a Gramenet".
"Cada setmana m'envien vídeos de tots els equips d'Espanya, pagues 80 € i te'ls ennvien, hi ha un senyor que graba tots els partits. Ja tinc el del Huesca-Barbastro. Faig còpies i els hi dóno a cada jugador, defensa quan hi ha un davanter, els hi vaig intercanviant. Val la pena estar informat."
"És un equip alt, difícil, jove, amb els eu joc no m'hi poso perquè jo em miro els meus, i això també costa de vegades."
"Si vols estadístiques, de set partits hem fet set punts. Tinc la sort de tenir amics a tot arreu, i anem a esmorzar. Tú vas fer la crònica a l'As? Ja m'enteraré. Si agafes i sumes, de set partits només hem perdut a Orihuela i Badalona, i hem guanyat a Huesca, empatat amb Alcoyano, empatat a L'Hospitalet amb deu, a Benidorm, ..."
"És per estar satisfet, hem sabut com entrar una defensa hermética triangulant i s'ha intentat, el David Malo ha pujat set cops per banda, Oriol Miralles ha jugat després de set mesos, i amb cuatre jugadors dels titulars del primer partit."
"Que més pots demanar si estem a llocs de playoff. A Benidorm vam empatar que anava líder, L'Hospitalet que eren segons. Avui quan s'han lesionats aquells dos he pensat que ens havien fet alguna malifeta. Tots els del Sant Andreu han d'estar molt contents. I d'experiència, en tinc més que vosaltres: es molt difícil guanyar dos partits seguits."